Friday, July 24, 2009

iga lõpp on millegi uue algus

Järgmised 3-4 päeva peaks ilmaennustuse järgi vihma sadama. Praegugi hakkas kallama. Oleks pidanud ikka sisetunnet usaldama ja ~pool tundi tagasi kodu poole väntama hakkama. Nüüd siis ootan, et sadu vähe hõredamaks jääks.
Kui nii jätkub, siis homme saab Mesikas minu ja Tõnu vanemate seltsis nelja seina vahel üks huvitav õhtu veedetud.

Eile testisin, et palju mu tuttavatest-sõpradest teavad mu sünnipäeva ilma orkuti abita. Koguni kaks. Eks ta ole - nagu külvad, nõnda lõikad. Kui ise kontakti ei hoia, siis pole varsti enam kedagi kellega kontakti hoida.
Kolleegid (nii siin kui sealpool piiri) küll üllatasid meeldivalt õnnesoovidega. Ei oodanud sellist käitumist.
Samas, iga aastaga muutub sünnipäev mu enda jaoks ka üha tähtsusetumaks, nii et ma ei peaks ootama, et see teistelegi midagi tähendaks.

Kolm nädalakest veel ja ongi puhkus käes :) Tõnuga siin ikka vaagime, et kas võtta mõni väiksem rendiauto või minna oma neljarattalisega. Mõlemal variandil omad head ja vead mugavuse, kulude ja riski osas. Tuleval nädalal käime oma "rootslasega" ülevaatusel ära, eks siis ole näha, kuhu poole eelistus kaldub.

Lõpetuseks tervitan oma vennaraasu, kes oma silmarõõmuga kuskil Austraalias Bali saare poole liigub. No worries :)

No comments: