Sunday, May 18, 2008

Ma arvasin nõnda, et meri on alati sinine...

Eilne päev haihtus kuidagi sujuvalt ära. Ärkasin enda jaoks suhteliselt hilja, kuigi pean tunnistama, ülihea uni oli. Siis väike sörkjooks ja juuksur... Viimane võttis kokku 3 TUNDI!! Kohutav! Lasin juustese mõned heledamad triibud teha ja juuksuril oli uus äge süsteem selleks välja mõeldud. Pähe tõmmati ujumismütsi moodi asi, milles olid augud sees. Seejärel võttis juuksru heegelnõela ja hakkas juukseid läbi aukude "mütsi" alt välja tõmbama. Ei olnud meeldiv, ei olnud. Üheks juuksuri kliendist (kokku oli meid ühel ajal 3) oli tema tuttav, kes pidevalt tukkuma jäi. Hea et tooli pealt maha ei kukkunud.

Silikaadi e. Järve Säästumarketis on üks kassapidaja, kes mul käest ~2,5 nädalat tagasi küsis, et kui vana ma õieti ikka olen (ostunimekirjas oli üks Saku 4pakk). Ehmusin suisa ära ja kokutasin, et 24. Reedel jälle oli mõned alkohoolsed joogid kassalindil. Kassiir vaatas mulle otsa (kaval tuluke silmis) ja ütles, et ta on vist mult juba dokumenti küsinud. Ja eile, kui taaskord samassa Säästukasse sattusin ja seekord ei ostnud alkot, siis tädi lihtsalt muigas. Mälu missugune :)

Kuna täna oli hommikupoolik päris vihmane, lugesin üle oma senditagavara. Selgus, et sentidena on kogunenud 102,70 krooni. Lisaks oli veel tervel
"rahalamba" jagu igasugu võõramaa münte - lisaks eurodele Austria šillingid, Inglise naelad ja pennid, Horvaatia kunad, Ungari forintid, Türgi lirad, Läti latid, Leedu litid, Poola žlotid, Prantsusmaa frangid, Rootsi öörid, Taani kroonid, mõned Jaapani, Šveitsi ja Hispaania mündid. Omajagu huvitav vaatamine.

Homme hommikul kell 4 stardin Riia suunas. Koosolek. Pärastlõunal kiman tagasi. Ei taha ööseks jääda ega ka liiga hilja tagasi jõuda. Ma olen selline rohkem hommikuinimene ka.

No comments: